Wednesday 21 August 2013

TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE

Turun berat badan adalah impian kebanyakan orang, khasnya wanita.
Tapi perlulah mengikut cara yang betul dan amalkan makanan seimbang.




Gambar testimoni di atas adalah sahabat saya dari kecil, Puan Yani ibu beranak 3, seorang surirumah. Zaman mudanya memang langsing, kurus. Namun setelah bersalin berat badannya naik mendadak sehingga 62 KG. Memang satu tamparan hebat, kerana terpaksa membeli seluar-seluar yang bersaiz besar, pakai baju yang saiz besar-besar saja.

Namun pada tahun 2012, yang lalu saya cuba menawarkannya untuk mencuba lecithin dan alfalfa.
Tetapi saya kata padanya " jangan anggap ini cara penurunan berat badan yang drastik, semuanya makan masa dan bergantung pada apa yang dimakan"
Alhamdulillah beliau memang mengamalkan pemakanan seimbang, dimana mengelakkan makanan berminyak, lebihkan minum air,dan mengambil sarapan berbentuk serat.

Selama lebih kurang setahun beliau mengamalkan Alfalfa dan Lecithin akhirnya berat badan beliau turun sebanyak 10 kg dan dapatlah ia berat badan yang ideal. Tapi yang paling menarik, perut pun tidak menggeleber lagi, seperti dalam gambar.

Jika anda juga ingin menurunkan berat badan secara sihat , boleh mengamalkan Alfalfa dan Lecithin ataupun pilihan seperti:


FULL SET INCH LOSS

Semuanya bergantung pada kemampuan anda. Jika anda nekad nak kurus dengan cara semulajadi mengikut sistem tubuh badan anda....
Saya alukan anda HUBUNGI SAYA!!!!!
Nurul- 0126764743
fb pages: beautymoms
emel : ammarhauu@gmail.com


No comments:

Post a Comment