Monday 23 June 2014

Keliling Dunia Dengan Shaklee

image

image

Cantik kan pemandangan Iceland di atas?

Saya rasa setiap orang punyai impian nak melancong melihat negara dan budaya di negara lain. Saya juga punyai impian yang besar nak mengelilingi dunia.

Tetapi seringkali yang menjadi halangan adalah kewangan. Selalu kita dengar orang cakap " mustahil lah aku nak kesana. Mana aku ada cukup duit nak kesana. Kau senang lah ada bisnes" . Dan macam-macam lagi lah ayat-ayat power yang memustahilkan kita untuk mencapai.

Pada saya tiada apa yang mustahil jika kita tahu jalan yang sebenar untuk kita usaha sampai ke sana. Oleh kerana inilah saya memilih Shaklee sebagai jalan utama untuk saya menuju ke puncak.

Apa reward yang Shaklee beri kepada kita?

Jawapan hanya satu iaitu : KEBEBASAN WANG DAN MASA.

Bagaimana Shaklee beri kita kebebasan wang?

1. Shaklee memberi ganjaran tunai berbentuk bonus peribadi berdasarkan jumlah UV bulanan (ataupun sering dikenali sebagai bonus Shaklee) yang akan dibayar terus ke akaun kita pada setiap 15 haribulan. Pasti seronok bukan jika ramai orang agak kempis poket ditengah bulan tapi kita poket makin penuh.

2. Bonus Kereta Idaman
Siapa yang sedang bermimpi untuk mendapat kereta idaman bolehlah berusaha untuk mendapatkan Shaklee Car Bonus Intensif.
Shaklee tidak menetapkan kereta apa yang anda inginkan. Tetapi hanya beri saja wang dan terpulang kepada anda mahu beli kereta apa pun.

3. Convention
International Convention yang akan ditaja sepenuhnya oleh Shaklee.
Anda hanya perlu memenuhi syarat Conference Point untuk melayakkan diri ke ITALY pada tahun  2015!!!!!

Jika bercita-cita mahu ke Italy cepat-cepat join Shaklee. Kalau tak nanti tak sempat nak kumpul point ni. Walaubagaimana pun. Shaklee memberi pilihan kepada pengedar Muslim untuk menunaikan Umrah First Class juga ditaja sepenuhnya oleh Shaklee.

3 Reward utama ini sebenarnya telahpun banyak memberi kita kebebasan wang dimana kesemuanya akan jadi milik kita atas usaha kuat kita. Semuanya percuma. Hanya bawa diri dan duit belanja saja.

Bonus bulanan boleh dijadikan sebagai kos untuk melancong dan mengelilingi dunia bersama keluarga dengan style backpacking.

Kemana saja kita nak pergi kewangan sudah tidak menjadi masalah lagi.

Saya tahu anda juga berimpian seperti saya untuk memiliki kebebasan wang dan masa. Juga ingin mengelilingi dunia dengan keluarga tanpa ada kekangan kewangan.

Marilah bersama saya kita kaya dan berjaya dengan Shaklee.
Saya sangat berbesar hati dan menghulur tangan untuk membantu anda semua berjaya dalam Shaklee.
Tetapi syarat utama anda perlu yakin dan kuat semangat tanpa ada rasa mengalah atau jemu.

Hubungi saya untuk daftar jadi ahli Shaklee dan menjadi ahli keluarga iReach.my iaitu group Pengedar Shaklee yang paling hebat.

Nurul:📱0126764743
📩ammarhauu@gmail.com

No comments:

Post a Comment