Wednesday 27 November 2013

MILIKI SET KURUS SHAKLEE YANG MURAH

Anda mempunyai berat badan berlebihan?

Ingin mengamalkan set kurus yang berada di pasaran namun adakalanya harga sangat mahal membuatkan anda menyimpan saja hasrat tersebut.
Namun anda jangan terlalu risau, anda masih boleh mengamalkan senaman, dan makanan yang seimbang untuk menurunkan berat badan. Set kurus adalah sebagai satu bantuan untuk mempercepatkan prosses tersebut.
Jika anda mempunyai kekangan kewangan, saya bantu anda memiliki set kurus Shaklee yang murah.
Set ini adalah asas sahaja untuk membantu anda menurunkan berat badan.




Fungsi Set Kurus Shaklee


Set asas ini mempunyai 2 jenis vitamin iaitu Herb Lax dan juga Lecithin.


Kombinasi 9 ramuan herba semulajadi yang bersifat mengalakkan pembersihan usus dan mengembalikan semula pergerakan usus. Membantu masalah sembelit. Mengempiskan perut dan memberi kepejalan pada perut.


Bertindak sebagai pembersih salur darah dan membantu metabolisma lemak dan kolesterol dalam tubuh. Menghalang obesity. Mencantikkan otot kulit. Menghalang kejadian batu karang. Menghalang tekanan darah tinggi.

Kedua vitamin ini sangat penting kerana keduanya bertindak sebagai agen detoxs dan memecahkan lemak yang terkumpul di dalam tubuh khasnya di salur darah.

Jadi jangan lepaskan peluang anda untuk miliki set kurus Shaklee yang murah ini sebagai usaha pertama untuk membantu anda menurunkan berat badan.

Hubungi :
Nurul - 0126764743
fb pages : beautymoms
email : ammarhauu@gmail.com

Untuk pembelian dengan harga yang sangat FANTASTIK juga konsultasi percuma.

No comments:

Post a Comment