Sunday 30 June 2013

3 CARA NAK KURUS DENGAN SET SLIMMING SHAKLEE

Ramai yang mengeali Shaklee melalui set menyusu, set bersalin, set kesuburan, set kulit dan macam-macam lagi. Tetapi Shaklee juga mempunyai Set slimming yang sangat bagus dimana ia mempunyai 3 cara  untuk anda menurunkan berat badan.

3B - iaitu, buang, bakar dan bina. Jom kita tengok bagaimana 3 cara tersebut membantu menurunkan berat badan.

BUANG

Iaitu detox. Anda perlu detox segala kekotoran dan toksin yang berada dalam usus kita. Tujuannya untuk membersihkan usus dan memudahkan penyerapan nutrient.

Produk detox Shaklee:

Herb Lax

beautymom
Herb Lax tugasnya untuk detox usus. Mengandungi daun senna untuk melancarkan usus besar, dan meggalakkan pengaliran daripada perut.



ALFALFA COMPLEX

beautymom
Daun alfalfa mengandungi nutrisi yang tinggi dan ia juga adalam sumber fiber yang terbaik untuk detox tubuh.


DTX COMPLEX

beautymom
Ia lebih dikenali sebagai tonik hati, mengandungi milk thistle yang mampu menstabilkan kimia tubuh.

BAKAR

Nak tau tak even kita duduk diam-diam tapi proses metabolisme tubuh mampu membakar hingga 1200 kalori. Tapi bukan semua orang punyai kadar metabolisme tinggi. Ada juga yang rendah.
Oleh itu Shaklee juga ada produk yang bantu membakar lemak di badan seperti :

Omega Guard


beautymom

Mengandungi asid lemak omega 3 yang bertindak dengan hormon leptin iaitu hormon yang menimbulkan rasa lapar. Dengan pengambilan omega - 3 ia membantu membakar lemak tubuh, selain itu membantu menguatkan memori.

LECITHIN

BEAUTYMOM
Sejenis fat emulsifier yang tidak dihasilkan oleh tubuh. Ianya sangat bagus untuk membakar lemak dan melembutkan najis bagi mereka yang mempunyai masalah sembelit. Juga sesua untuk ibu menyusu yang mengalami bengkak susu mahupun milk blister.



BINA

Otot yang sihat akan membakar lemak dengan lebih baik dan membantu mengawal berat badan dengan sempurna juga mengelakkan berat menjadi turun naik. Pengambilan protein sangatlah penting dalam proses penurunan berat badan.

CINCH SHAKE MIX
Cinch Shake Mix adalah produk sangat hebat dalam inch loss dan weight loss programme kerana ia adalah sumber protein yang mengandungi leucine yang sangat penting dalam pembinaan otot.

ESP- Soy Protein

Jika anda ibu menyusu tapi nak kurus dengan 3 cara tadi, anda tidak digalakkan minum Cinch Shake Mix, tetapi anda boleh mengambil ESP sebagai alternatif. Anda bukan saja membanyakkan susu, bahkan berat badan juga terkawal.


Jadi pilihan ditangan anda, dan saya berharap anda memilih Set Slimming Shaklee kerana ia sangat menitikberatkan kesihatan anda selain merealisasikan impian anda untuk kurus.

HUbungi saya

012-6764743
fb pages : beautymoms


No comments:

Post a Comment