Monday 1 October 2012

TIPS KULIT CANTIK BERSERI

Semua orang mesti suka jika diberi sedikit tips untuk memelihara kulit agar sentiasa cantik.
Saya juga begitu.
Namun beberapa bulan kebelakangan ini ramai yang bertanya kepada saya bagai mana kulit saya lebih elok berbanding dahulu.

Ok saya kongsikan kepada anda tipsnya.

1. Minum air 3 liter sehari.
Bunyinya macam susah, tapi sebenarnya tidak. Mulakan dengan segelas air sejam, insyaallah lama kelamaan anda akan biasa. Tujuannya adalah untuk mengekalkan kelambapan kulit. Bila kita kurang air, kulit akan jadi kering dan kusam.
Air masak sahaja tauuu. Air manis tak dikira.

2. Makan lebih sayuran dan buah-buahan.
Saya tidak ada masalah dalam memilih sayuran mahupun buah.
Kerana keduanya mempunyai antioksidan dan kaya dengan vitamin yang diperlukan kulit.
Ianya sangat baik untuk memelihara ketegangan kulit.

3. Senaman
Kadangkala amat sukar untuk melakukan senaman.
Nak buat setiap hari memang susah jadi saya kumpulkan sekali buat hanya 20 minit saja.
Namun setiap hari saya akan pastikan saya ada aktiviti berjalan kaki dan menaiki tangga.
Bila badan keluarkan peluh, ia akan membuang toksik dari badan.
Nafas akan jadi teratur sekaligus merehatkan otot dan memberi oksigen yang cukup untuk jantung.

4. Pengambilan supplement.
Saya mengamalkan pengambilan MULTIVITAMIN, B COMPLEX, VITAMIN C, DAN SOY PROTIEN.
Kesemua vitamin ini sangat berkesan pada saya. Saya rasa lebih bertenaga, aktif dan sihat.
Bila tubuh anda cukup vitamin, semua akan jelas terpancar diwajah

Namun jika anda seorang yang susah nak makan sayur mahupun buah, anda boleh mengamalkan SOY PROTIEN sebagai pelengkap kepada amalan kecantikan anda

HARGA RM150.00
PROMOSI SEPANJANG OKTOBER INI, SILA HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT
pm,sms,whatsapp 0126764743

No comments:

Post a Comment