Monday 19 November 2012

KULIT LEBIH ANJAL DENGAN COLLAGEN SHAKLEE

Collagen adalah protien yang paling banyak terdapat dalam badan manusia dan ianya menyumbang kira2 75% berat dalam tahap kulit yang sihat. Tahap kulit yang sihat akan menyerlahkan rupa yang sihat dan penampilan yang nampak muda.

Kesan Kehilangan Colagen


Bila usia semakin meningkat, kolagen dalam badan semakin berkurangan dan ini akan menyebabkan  kedutan pada kulit terbentuk dan akan muncullah tanda-tanda penuaan seperti  :

  • Kulit berkedut, kering dan melayut
  • Kuku menjadi rapuh 
  • Rambut mudah gugur
Kemerosotan ini boleh dipulihkan melalui makanan tambahan. Pengambilan makanan tambahan Collagen secara konsisten dapat menggantikan collagen yang hilang dan memelihara kulit.
Faedah mengambil collagen adalah dapat kulit lebih anjal,menyegarkan kulit, menyihatkan kulit,mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan, menguatkan kuku dan menyuburkan rambut.

ColLagen membentuk 90% protien matriks tulang-tulang dan 2/3 tulang rawan artikular. Oleh itu kehilangan kolagen boleh menjejaskan kesihatan tulang dan sendi, iaitu tulang akan menjadi lemah dan sendi kaku.

Jadi marilah kita halang tanda awal penuaan dengan memperlahankannya dengan pengambilan kolagen, jika anda nak satu kehidupan yang hebat, rasa muda.

  
beautymom


Dapatkan SHAKLEE COLLAGEN POWDER ini sekarang pada harga yang istimewa.
pm,sms,whatsapp - 0126764743.
atau emel ammarhauu@gmail.com.

No comments:

Post a Comment