Monday 5 November 2012

RAPATKAN KEINTIMAN SUAMI ISTERI

Hubungan suami isteri adalah satu anugerah Allah yang sangat istimewa, kerana dari situlah Allah berikan kita perasaan cinta yang sangat dalam, perasaan ingin mempelajari, perasaan ingin menguasai, perasaan ingin sayang menyayangi yang akhirnya membuahkan satu ikatan perkahwinan yang sangat ikhlas dan jujur.

Ia bukanlah sekadar dilafazkan dihari pernikahan sahaja, malah ia harus terus dipupuk sejurus melangkah ke alam rumahtangga dan pada hari-hari mendatang.

Keintiman suami dan isteri juga harus dijaga dari dalaman hingga luaran.
Banyak kes2 perceraian dan naik turun mahkamah yang memerlukan kaunseling dari Pejabat Agama berpunca dari   :

- tidak matang
- kurang penghayatan rohani
- kurang keintiman
-ego
- masalah kewangan
dan banyak lagi.

Isteri yang telah melahirkan anak selalunya mengalami masalah untuk merapatkan kembali keintiman miss V.
Namun jangan risau, bertukarlah kepada cara yang selamat dengan mengamalkan ALFALFA SHAKLEE
Ia sangat membantu membuang bendasing dalam badan seperti plak kolesterol, meregulatekan semula haid, mengatasi masalah keputihan.  Ia juga sangat POPULAR di US sebagai makanan penggalak susu ibu ataupun MILKBOOSTER. Memberi tenaga kepada ibu yang sering keletihan.

Suami juga tak kurang masalahnya, lepas kahwin, banyak tanggungawab yang perlu dilaksanakan, maka akan kepenatan juga. Selain itu jika anda bertugas dilapangan, potensi untuk mendapat pendedahan kepada radikal bebas adalah sangat tinggi.
Kotoran dari asap kenderaan, bunyi bising, makanan yang tidak bersih, juga orang lelaki biasanya makan main bedal je. Maka akan terjadilah mendapan kolesterol di dinding arteri yang akan menyebabkan gangguan pada saluran jantung..Oleh itu disarankan mengamalkan VITAMIN E SHAKLEE yang mampu mengatasi masalah ini.

Secara tidak langsung masalah seperti keputihan, keletihan, badan tidak sihat, dan akhirnya akan mengundang stress yang memang mengganggu keharmonian rumahtangga.

Jadi, mari kita berusaha untuk kearah yang lebih baik.

Ibubapa sihat, anak-anak gembira



2 Vitamin yang sangat membantu dalam keintiman suami isteri.

Dapatkanya sekarang semetara promosi Alfalfa ini.
Pastikan anda mendapat harga yang FANTASTIC dari saya

pm,sms,whatsapp- 0126764743

No comments:

Post a Comment