Thursday 10 January 2013

CINCH SHAKLEE BANTU MASALAH OBESITI





Kisahnya pasal CINCH Shaklee yang semakin mendapat sambutan ramai khasnya kepada mereka yang berusaha menurunkan berat badan.
Saban hari mesti ada menerima sms,whatsapp mahupun panggilan yang bertanya mengenai CINCH SHAKLEE NI.
Rata - rata yang bertanya, adakah ianya sama dengan produk-produk pelangsingan yang berada dipasaran sekarang?
Jawapan saya : maaf, saya tak tahu pasal produk tersebut, dan jika saya tahu sekali pun saya takkan membanding, kerana pada saya CINCH SHAKLEE adalah produk yang hebat.

Bagaimana CINCH SHAKLEE membantu masalah OBESITI?


Kebanyakan orang akan mengalami masalah obesiti bila mereka tidak melakukan senaman, kurang mengambil berat terhadap apa yang mereka makan, hanya yang penting makan untuk kenyang, tanpa memikirkan nilai nutrisi dalam makanan tersebut.

CINCH bukan saja bantu turunkan berat badan, malah ia sangat bagus untuk mengekalkan tahap gula dalam darah yang normal.

CINCH adalah pengganti hidangan (meal replacement),yang sangat kaya dengan protien,vitamin dan mineral penting,serat larut dan yang penting adalah Leucine yang menjaga otot ketika pemprosesan pembakaran lemak berlaku.
Ramai yang berpuas hati bila mereka minum CINCH kerana mereka akan rasa kenyang yang lama, dan terhindar untuk makan tidak tentu hala.

Testimoni :

Alini Hasril,
Alhamdulillah..aku dah minum 2 bekas...berat badan mmg turun dari asal 69.5kg ke 66kg. So dulu BMI aku overweight, skang dah normal...baju n seluar pun pakai dah loose.
Husband aku pun ckp aku dh slim dari dlu. Cuma yg xbest agak kurang nafsu makan.

Itulah istimewa CINCH SHAKLEE, bukan saja menurunkan berat badan, malah bantu untuk kawal makan.

Jika anda sedang berusaha untuk menurunkan berat badan dengan kos yang tak sampai RM500
hubungilah saya - 0126764743. Akan saya bantu anda, dengan syarat anda juga memberi kerjasama dalam DIET yang saya berikan.

No comments:

Post a Comment