Tuesday 1 January 2013

KENAPA BISNES SHAKLEE JADI PILIHAN SAYA?

Sekarang ni ramai yang masih mencari satu pendapatan yang teguh, yang boleh dilakukan dari rumah dengan cara yang HALAL.
Sebab bukan semua boleh dijamin halal, kerana ada yang meragukan, dimana tiada unsur jual beli, tiada fizikal barang yag dijual.
Oleh itu adalah lebih baik kita berniaga secara baik, ada syarat jual beli semua.
Kerana itu saya memilih Shaklee sebagai bisnes saya.

Kenapa Bisnes Shaklee Jadi Pilihan Saya?


1. Saya sendiri merasa seronok dengan jaringan yang dibina dalam kumpulan bisnes tersebut.

2. Bimbingan yang berterusan dari master-master yang hebat-hebat dan bersemangat tinggi sehingga anda tidak merasakan yang Shaklee ini adalah MLM. Serius sepanjang saya join bermacam-macam MLM saya tak pernah rasa aura positif yang sangat besar ini.

3. Bisnes yang flexible mengikut masa anda.

4. Tak payah susah-susah nak jumpa prospek, hanya jika perlu sahaja kerana jaringan bisnes kami ini sepenuhnya melaliu online.

5. Bimbingan pemantapan bisnes setiap masa, setiap bulan secara percuma

6. Mengutamakan product daripada keutungan

7. Bukan hanya jual product, tapi setiap customer akan diberi  konsultasi berterusan secara percuma. Ini adalah untuk memastikan customer sentiasa menerima perkembangan terbaru, tips2 terbaru dan membantu mereka menyelesaikan masalah yang berkaitan pengambilan vitamin.

8. Support group dan bimbingan nutrisi yang sangat berkesan

9. Bonus bulanan akan dibayar setiap 15 haribulan.

10. Shaklee sendiri menjanjikan 3C - CASH, CAR , CONVENTION

Banyak lagi faedah jika menjadi ahli Shaklee ini.

Saya juga suka memberitahu anda semua yang Shaklee ni berbeza dengan MLM yang kita selalu tahu dimana UPLINE yang akan goyang kaki bile berada diatas, sebaliknye dengan Shaklee bila dah berada di rank yang tinggi pun masih perlu membuat sales untuk maintain point sendiri, dan perlu membimbing downline agar sama-sama berjaya.

Inilah uniknya Shaklee.

Jika anda memang benar-benar ingin mencari pendapatan lebih dengan cara yang betul dan halal, jom join Shaklee.
Hubungi saya - 0126764743 untuk maklumat lanjut.

Jom baca pengalaman menjadi ahli Shaklee ni  :
http://vitaminsemulajadi.com/pengalaman-menjadi-ahli-dan-bisnes-shaklee/

No comments:

Post a Comment