Saturday 2 February 2013

KEBAIKAN SHAKLEE OMEGA GUARD

omega

Apa Kebaikan Shaklee Omega Guard Ni?


Banyak kebaikannya:


  • Minyak ikan paling tulen di dunia kerana Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred pharmaceutical dengan teknologi terkini dalam menghasilkan Omega Guard ini.
  • Diekstrak dari ikan laut dalam iaitu ikan yang terdapat di kawasan perairan sejuk kerana ikan yang hidup disana mengandungi asid lemak tak tepu yang sangat tinggi , seperti sardin,mackerel,herring dan anchovies.
  • Ia tidak diperbuat dari hati minyak ikan, tetapi keseluruhan isi ikan , oleh itu Omega Guard ini 3 kali lebih tumpat dari hati minyak ikan.
  • Satu sajian Omega Guard membekalkan 905mg asid lemak omega-3,EPA dan DHA.
Ya, untuk menghasilkan Shaklee Omega Guard ini pun memerlukan kaedah yang sangat rapi untuk menghasilkan minyak ikan yang benar-benar tulen dan bebar dari bahan berbahaya seperti plumbum,merkuri,arsenik,kadminum,dioxin dan PCB - bahan kimia industri yang sangat toksik.

Apa pula Manfaat Shaklee Omega Guard Pada Kesihatan?


Untuk Wanita

Badan kita tidak menghasilkan asid lemak omega-3 dengan sendirinya, dan omega-3 dari asas tumbuhan tidak boleh ditukar kepada EPA dan DHA oleh badan. Oleh itu kita perlu dapatkannya dari sumber makanan. Omega-3 membantu rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalang prostetomegaly dan membuang air kecil yang berpunca dari andropous. Mengimbangi perubahan dalam hormon wanita yang menyebabkan PMS, membuatkan kulit menjadi lebih licin dan kemerah-merahan

Untuk Kesihatan Jantung

Mencegah penyumbatan saluran darah dan stroke kerana EPA dan DHA berupaya menentang thrombosis.
Merendahkan tekanan darah yang terlalu tinggi dan mengawal . Melincirkan saluran darah dan melancarkan peredaran darah. Ia mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan di leher mahupun sakit kepala. Ia jua sangat bagus dalam usaha untuk mengurangkan kolesterol, menghindar pembekuan darah dalam badan. Membantu mengekalkan tahap trygliseride dan kolesterol baik iaitu LDL cholesterol.
Oleh itu ia juga berfungsi mengwal masalah obesiti, arteriosclerosis dan mengurangkan risiko penyakit jantung.

Untuk Ibu Hamil

Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin. DHA adalah nutrient utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Sangat penting terutamanya di trimester terakhir dimana pada waktu itu otak janin sangat berkembang dengan pesat.
Susu ibu yang mengandungi tahap DHA yang tinggi boleh meningkatkan keupayaan ingatan dan memudahkan pembelajaran.
Memelihara penglihatan dan pendengaran  juga mencegah migrain.

Untuk Kesihatan Organ

Meningkatkan imuniti dan menyihatkan paru-paru. Mengawal sistem imuniti seperti memperbaiki alahan  kulit, psoriasis,bronchitis, lelah,hepatitis dan penyakit buah pinggang.

Untuk Kesihatan Sel Tubuh

Ia berupaya menentang kanser. Omega-3 boleh membantu mencegah kanser payudara,prostat dan kolon. Merangsang kesihatan hati dan pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih baik.

Untuk Kesihatan Sendi.

Ia memelihara fungsi sendi. Asid lemak Omega-3 larut dalam tisu rawan dan ia mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.
Membantu mencegah arthrithis dan gout dengan lebih effective.

Percaya atau tidak khasiat Shaklee  Omega Guard  juga membantu mengurangkan tekanan kerana EPA dan DHA berupaya menstabilkan emosi dan membantu kesihata mental termasuk kemurungan, tekanan dan kebimbangan.

Jom kita bersama amalkan pengambilan supplement Shaklee Omega Guard ini sebagai salah satu makanan tambahan yang dapat memberi manfaat kesihatan yang besar pada kita semua.

DAPATKANNYA PADA PROMOSI BULAN FEBRUARI INI SAJA!!!
KALAU TERLEPAS JANGAN MENYESAL

Hubungi saya sekarang  :
Nurul - sms,whatsapp - 0126764743
fb - radhiahnurul
fbpage - beautymoms
emel - ammarhauu@gmail.com


Entry Berkaitan  :

No comments:

Post a Comment