Saturday 1 February 2014

VITALEA SHAKLEE ~ VITAMIN PERTAMA DI DUNIA



VITA-LEA Iron Formula adalah vitamin dan mineral pertama yang di hasilkan secara semulajadi oleh Dr. Forest C. Shaklee. Ia merupakan multivitamin dan mineral yang pertama di dunia. Pada asalnya ia dikenali dengan " Vitalize - Mineral"  dan ia berbentuk cecair. Namun seiring dengan peningkatan teknologi ia telah diubah menjadi tablet dan dikenali sebagai Vita-Lea. Tablet Vita-Lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi yang bersumberkan Spirulina. Dihasilkan dengan kaedah Explo-Tab.

Dalam setiap tablet Vita-Lea ini mengandungi 30 nutrisi harian yang lengkap diekstrak dari sayuran dan buah-buahan serta 12 vitamin dan 7 mineral penting seperti yang disarankan oleh RDA.

Tablet Vita-Lea Shaklee merupakan vitamin pertama di dunia yang paling pantas larut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya sangat mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh membantu mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.

Vita-Lea Shaklee vitamin pertama di dunia memang sangat diperlukan oleh semua orang untuk melengkapkan konsep asas nutrisi.

Pilihlah Shaklee untuk kelangsungan kesihatan anda.....

Hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut dan juga untuk menempah pelbagai vitamin Shaklee.

Nurul : 0126764743
emel : ammarhauu@gmail.com
fb: radhiah nurul
fb page : beautymoms.

No comments:

Post a Comment