Monday 5 March 2012

JANA PENDAPATAN

Sekarang ni banyak program menjana pendapatan sampingan ataupun pendapatan sepenuhnya.

Tetapi mungkin kita pening memikirkan yang mana satu nak dipilih memandangkan banyak janji manis yang ditaburkan.

Saya sendiri pun sudah banyak terjerumus dengan program-program seperti ini. Bukanlah mereka tidak tepati janji, tapi kebanyakan pulangan kita tidak akan dapat 100% seperti yang dijanjikan.

Sesudah saya fade up, akhirnya saya rajin berchatting dengan seorang usahawan wanita ini, walaupun dia sedang bekerja di satu tempat yang memberi gaji yang lumayan, namun padanya lebih baik buat apa yang kita minat.

Saban hari saya berchatting dan bertanyakan lebih lanjut mengenai produk yang sedang dipasarkannya.

Akhirnya saya faham konsep perniagaannya dan saya tidak ragu - ragu untuk join the club.

Setelah join, memang saya nampak ia lain dari yang lain, dan beliau sendiri pun sering keep in touch dengan anak bawahannya.

Tidak kedekut ilmu setiap minggu untuk memberikan coaching dirumah anak-anak bawahannya. Saya sendiri pun tidak malu untuk meminta beliau mengajar saya personally mengenai pemasaran dan sebagainya.

Pada saya, tidak kiralah anda seorang ibu bekerjaya, surirumah, pelajar atau siapa pun anda yang ingin menjana pendapatan lebih dari biasa , kini anda boleh memilih apa jua yang anda inginkan untuk diri anda sendiri.

Layari http://www.projekwohowo.com/

dan anda akan berpeluang untuk pelajari dengan lebih dalam mengenai :

- Kesihatan dan nutrisi
- Adsense dan Affiliates
- Barangan ibu dan bayi
- Ebook
- Usahawan borong cina.


siapa yang tak kenal wanita gigih ini?

Mommy Lyna pengasan http://hafiy.com , http://www.mysuperkids.net , dan banyak lagi lah. Dialah sifu saya...

Jadi jika anda nak jana pendapatan dengan Mommy Lyna ni layari sahaja web WOHOWO tersebut


No comments:

Post a Comment