Tuesday 24 April 2012

7 TANDA ANAK ANDA SAYANGKAN ANDA

Selalunya bila ibu itu sayangkan anak, kita akan cium anak, peluk anak, tidak kurang juga yang sentiasa mengucapkan sayang kepada anak. Tapi ibu juga boleh tahu tanda yang anak anda sayangkan anda. Jom baca.


1.Renungan mata bayi yang baru lahir anda ke dalam mata anda.

Dia sebenarnya bekerja keras untuk menghafal muka anda. Dia tidak memahami apa-apa tentang dunia, tetapi dia tahu anda(ibu) itu penting.

2. Bayi anda fikirkan tentang anda walaupun anda tiada disisi mereka.

Antara berusia 8 dan 12 bulan, dia akan mula mengumalkan mukanya dan lihat sekeliling apabila anda meninggalkan bilik dan dia akan tersenyum apabila anda kembali.

3. Anak kecil yang tantrum.

Anak yang gemar menjerit tidak bermakna dia berhenti mencintai anda. Dia tidak akan menjadi begitu kecewa dan marah jika dia tidak mempercayai anda begitu mendalam.

4. Anak anda mencari anda untuk keselesaan apabila dia jatuh ke bawah atau berasa sedih.

Anak-anak umur ini mungkin tidak benar-benar memahami erti "I love you," tetapi tindakan mereka bercakap lebih kuat daripada perkataan.

5. Anak Prasekolah memberi hadiah kepada ibu.

Bunga yang dipilih dari taman, jantung jari cat, batu ceria, atau lain tanda kecil adalah cara anak menunjukkan yang anda berada khas di hati mereka.

6. Perhatian.

Dia akan mula menjadi lebih konsentrasi di sekitar rumah, dan dia akan melihat peluang untuk mengesankan. "Lihatlah saya!" akan menjadi kata-kata hikmah.

7. "gred-schooler" amanah dan rahsia, seperti saat pertama atau momen yang paling memalukan bagi diri anak anda.

Jadi janganlah kita risau jika anak itu gemar mengamuk, berperangai bukan menandakan dia tidak sayangkan anda, tetapi PERHATIAN yang mereka minta.

oleh itu jika anda sayangkan anak anda maka sayangilah juga kesihatan mereka dengan memberi keperluan nutrient yang lengkap kepada mereka.

Nak beri anak anda sumber pemakanan yang terbaik,
sms saya sekarang
nurul - 0126764743 untuk keterangan lanjut.

No comments:

Post a Comment