Sunday 27 May 2012

GLA BANTU CEPAT HAMIL

Mungkin ramai pasangan diluar sana yang berusaha untuk mendapatkan cahaya mata. Tetapi masih gagal.

Kehamilan ini amat berkait rapat dengan kitaran haid. Mungkin ada yang tidak teratur, mungkin terganggu dek hormon, stress dengan kerja dan sebagainya.

Namun, walaupun itu semua kuasa dan rezeki dari tuhan, namun amatlah tidak salah untu kita berusaha sebagai ikhtiar untuk mendapatkan anak.
Allah pun suka orang yang berusaha dan berdoa kerana itu menandakan betapa kita ingt kepadaNya.

Seperti saya yang tidak ada apa masalah dalam aturan haid, dan alhamdulillah mudah untuk mengandung, saya ingin berkongsi dengan semua tentang kebaikan mengamalkan GLA dalam usaha untuk mendapatkan zuriat.

Kita sebenarnya jarang tahu yang badan kita kekurangan apa bukan?
Saya sendiri mengakui, tetapi setelah mengamalkan pelbagai vitamin, maka saya tahu keperluan tubuh badan saya.

GLA singkatan dari Gama Linolenik Acid

Fungsinya mampu menurunkan kadar kolesterol dan membantu melegakan PMS juga membantu meningkatkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan.

Ia juga membantu melegakan kesakitan dan kekejangan ketika sedang PMS

Jadi bagaimanakah GLA membantu mengurangkan PMS?
Bila senggugut, otot rahim dan sekitarnya akan menjadi kejang. Ini berlaku akibat kekurangan GLA. Jadi dengan pengambilan GLA akan mengurangkan kesakitan itu.

Dan bagaimana pula ia membantu untuk cepat hamil?

seperti yang saya katakan tadi, GLA membantu menghasilkan lendir yang berkualiti, dan ia berlaku sebulan sekali, menandakan seorang wanita itu sedang subur.
Disinilah fungsi GLA dalam menghasilkan cecair yang berwarna putih telur, kerana cecair ini membantu sperma untk berenang terus ke uterus dan teus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan ovum.
Cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup selama 5hari.

Jadi amat penting untuk wanita yang masih berusaha untuk mendapatkan anak, memeriksa cecair serviks anda.
Jika ianya berwarna kecoklatan, tebal dan kering, itu petanda kurang baik dan boleh menghalang persenyawaan.

Kepada anda yang nak usaha mendapatkan anak dengan mengamalkan GLA ini,
bolehlah sms saya 0126764743
KERANA SEKARANG SEDANG PROMOSI GLA TAU?
LAGI TIGA HARI SAJA LAGI!
CEPAT! RUGI KLU KETINGGALAN

No comments:

Post a Comment