Wednesday 10 October 2012

KENAPA SAYA JADI AHLI SHAKLEE???

Bisnes MLM


Bercerita mengenai biz MLM memang ramai yang tidak suka bukan.
Saya juga begitu dahulunya.  Ini kerana kesan daripada saya telah banyak kali gagal dengan bermacam bisnes MLM yang pernah saya join.  Boleh dikatakan hanya membazir wang saja, mungkin wang itu dah boleh beli rumah!!!!

Ya benar, katakan setiap kali anda join modalnya RM300X12 = RM3600 setahun
Dah tentu jika wang ini tidak saya bazirkan, saya boleh buat Wedding Of The Year ( mood berangan)

Dan sehinggalah satu hari saya berchatting dengan Kak Lyna,  tak silap saya waktu tu saya dalam pantang.
Memangnya saya dah lama kenal SHAKLEE, sedari sekolah rendah lagi. Tetapi saya tidak berapa nyata mengenai konsep biz MLM yang sebenarnya.

Namun dengan penerangan yang kukuh, saya tidak menoleh kebelakang lagi, saya terus setuju untuk join biz ini secara serius kerana saya tertarik dengan keunikannya.

APA UNIKNYA SHAKLEE?

Perniagaan berasaskan produk
- Sistem yang halal
- Gabungan 3 elemen rahsia dalam perniagaan.
Dan sememangnya saya telah dilatih dan dididik dengan elemen diatas.
Sangat terbukti dan efektif.
Anda juga boleh melakukan perniagaan ni secara sepenuh masa mahupun separuh masa tanpa perlu meninggalkan salah satu tugas rutin anda.Seronok bukan jika anda yang asalnya hanyalah seorang surirumah tetapi mampu dan berjaya meraih pendapatan 3,4,5 mahupun 6 angka sebulan. Sudah tentu suami anda lebih sayang sebab RM makin banyak, tugas dan tanggungjawab sebagai isteri dan ibu anda tak abaikan.

MAKA JADILAH AHLI SHAKLEE BERSAMA GROUP HEBAT KAMI

KEISTIMEWAAN KAMI:
  • Dinaungi 3 Master Coordinator ternama
  • Sokongan berterusan
  • Tutorial online
  • Kelas, coaching offline
  • Seminar & gathering
  • Tips perniagaan dari Master berpengalaman
  • Perbagai aktiviti menarik
BAGAIMANA NAK MULA?

Anda boleh pilih pakej seperti ini , ikut kesesuaian anda:
  1. Membayar yuran keahlian RM75 ATAU
  2. Membuat pembelian RM660 akan dapat FREE MEMBERSHIP ATAU
  3. Pembelian 2 botol VIVIX ATAU
  4. Pembelian 3 kotal Collagen Powder.
JANGAN LEPASKAN PELUANG TERBAIK INI!!!

OFFER BEST ini hanya terdapat dalam kumpulan kami sahaja
hubungi saya di ammarhauu@gmail.com untuk maklumat lanjut.


Saya sangat sayangkan biz ini dan saya sangat jatuh cinta dengan corak perniagaannya yang sangat unik!!!.




No comments:

Post a Comment