Tuesday 13 November 2012

KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE

Dalam entry yang lepas saya ada cerita serba sedikit mengenai APA FAEDAH JADI AHLI SHAKLEE.
So dalam entry kali ni saya nak kongsi apa pula kelebihan jadi ahli Shaklee.
Sebab bukan semua yang sign up tu memang confirm buat biness Shaklee, mungkin ada yang nak makan sendiri, ataupun sekadar nak dapat harga ahli saja. Tak kisah lah saya tetap hargai mereka ini.

APA YANG MENYEBABKAN SAYA SERIUS DALAM SHAKLEE


  • Potensi yang sangat besar
  • Bisnes yang sangat mudah
  • Modal yang sangat rendah
  • Group Elit yang sangat seronok - tidak seperti MLM lain yang hanya sibuk mencari downline.

APA YANG SHAKLEE JANJIKAN

  • Cash
  • Car
  • Convention
3C ini sangat bertuah kerana Shaklee yang akan menanggung segalanya.
Kalu saya tanya siapa yang nak umrah 5 star dan First Class???
Tentu semua orang angkat tangan.
Tapi inilah satu nilai yang Shaklee boleh beri pada kita.

Cash - Bonus setiap 15 haribulan., Siapa yang tak mahu memang saya tak tahu nak cakap apakah kategori orang tu

Car - Shaklee beri duit untuk anda beli kereta, bukan Shaklee beri anda kereta dan ambil gambar depan kereta, tempek dalam majalah Shaklee Today.
Paling cikai Honda.

Jaringan online yang sangat kuat, coaching dihujung minggu tanpa paksaan. Coaching online yang berterusan.

Jika anda ingin menambah pendapatan sedia ada dengan nilai yang mungkin lebih berganda - ganda, Shaklee boleh beri anda.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut
sms,whatsapp - 0126764743
emel - ammarhauu@gmail.com






No comments:

Post a Comment