Tuesday 25 June 2013

SHAKLEE MEALSHAKES NAIKKAN SERI WAJAH

Wajah yang kusam memang bukanlah satu impian seorang wanita, sebaliknya semua wanita mengharapkan wajah yang berseri, tiada pigmentasi, tiada tompok gelap,tiada masalah, kulit tidak sekata, pendak kata wajah yang berseri ,gebu dan halus.

Masalah-masalah kulit muka mungkin disebabkan oleh beberapa faktor iaitu hormon yang tidak seimbang, banyak ambil makanan berlemak tinggi,kurang minum air , faktor persekitaran, faktor pekerjaan yang sering terdedah pada sinaran matahari mingkin menjadi penyebab masalah kulit wajah, dan meningkatkan risiko kulit muka kusam, kulit bermiyak,kulit kering dan sebagainya.

Shaklee Mealshakes boleh membantu anda menaikkan seri wajah dengan anda mengamalkannya setiap pagi sebagai minuman sarapan. Ia mengandungi vitamin B,zat besi,dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat dan ia memberi kesan kompleksi kulit wajah yang lebih cantik.

Ia juga mengandungi antioksida yang melambatkan proses penuaan dan bertindak melawan jangkitan.

Sumber nutrisi yang lengkap, membantu pembinaan sel-sel kulit,kuku,rambut,organ,darah, meningkatkan imun tubuh.

Kaya dengan serat larut membantu membuang lemak berlebihan dan sisa toksin dalam usus.

Jadi konklusinya jika toksin telah keluar, lemak berlebihan telah dibuang, sel baru tela dibentuk, maka tak mustahil anda akan dapat megembalikan kesihatan anda dan kesannya pasti akan nampak di wajah.

Jom dapatkan pada harga yang FANTASTIK

Hubungi saya
Nurul
0126764743

No comments:

Post a Comment