Tuesday 25 June 2013

TRIPLE GEM SHAKLEE BANTU ANDA TINGKATKAN IBADAH RAMADHAN

Siapa taknak jika diberi peluang untuk beribadah di Bulan Ramadhan, seolah kita beribadat selama 1000 bulan dan setiap malam mempunyai fadhilat yang tersendiri.

Tapi bagaimana pula jika badan kita sentiasa lemah dan tidak bertenaga di bulan Ramadhan, mesti nak beribadah pun susah. Shaklee boleh membantu anda untuk beribadah dengan lebih lancar melalui SET TRIPLE GEM.

Performance Drink

 Membantu mengekalkan elektrolit dalam badan, mengelakkan dehidrasi, mengawal paras gula dalam darah, mengelakkan kehausan melampau.
ESP SHAKLEE


 Sumber tenaga segera, mengawal paras kolesterol dalam badan, mengekalkan tenaga di siang hari, membantu masalah jantung, masalah gastrik, untuk ibu menyusu.
MEALSHAKES SHAKLEE



Pembekal nutrisi lengkap pada tubuh,antoksida melawan jangkitan,mengembalikan seri wajah,detoksifikasi yang lancar dengan membuang lemak berlebihan dalam badan.

Ketiga tiga minuman ini adalah sumber tenaga semulajadi yang kaya dengan asid amino dan nutrisi yang lengkap kepada tubuh, dimana , jika anda mengamalkan minuman ini anda akan kurang cenderung untuk mengambil makanan yang merapu sewaktu berbuka, khasnya makanan manis yang mengandungi kadar gula yang tinggi yang akan mengganggu perjalanan ibada di malam hari.

Ia juga mampu mengawal paras gula dalam darah dan merendahkan paras kolesterol dalam badan, dan ini adalah kesan yang sangat baik kerana anda akan merasa tubuh anda semakin ringan dan cergas untuk bergerak walaupun disiang hari.

Jadi manfaatkanlah kehadiran Ramadhan ini dengan ibadah yang maksima.

Hubungi saya
Nurul
0126764743.

No comments:

Post a Comment