Monday 22 July 2013

MODAL BISNES SHAKLEE SERENDAH RM75 SAHAJA!!!!

Kebanyakan orang mesti ingat kalau nak mulakan bisnes Shaklee mesti kene keluar ribuan ringgit untuk membeli stok. Anda silap! Tak perlu nak modal besar kerana Shaklee sendiri menyediakan pelbagai medium untuk memudahkan urusan bisnes seperti, anda boleh terus memesan vitamin terus kepada Shaklee ,bayar postage dan shaklee akan uruskan penghantaran. Sangat mudah. Anda hanya boleh mendaftar jadi ahli Shaklee dan terus jadi keluarga bisnes Shaklee kami hanya dengan modal serendah RM75 sahaja untuk semenanjung dan RM85 untuk Sabah Sarawak.

Kenapa bisnes Shaklee menjadi pilihan ramai ?

* Tidak perlu modal besar dan tidak memerlukan anda membeli stok bernilai ribuan ringgit hingga anda tak mampu nak jual semula.

* Masa menguruskan bisnes yang flexible dimana anda boleh melakukannya dari mana-mana saja tanpa kerap perlu bertemu prospek hingga memerlukan anda balik lewat malam.

* Cara buat duit dari rumah yang menjadi pilihan utama surirumah.
Ramai surirumah yang telah membuktikan mereka mampu berjaya dengan bisnes Shaklee dengan hanya melakukannya dari rumah saja. Anak anak pun membesar depan mata tanpa perlu menghantar ke taska.

* Bisnes online yang sangat popular dikalangan ibu menyusu,ibu hamil dan semua wanita yang mementingkan kesihatan keluarga.

* Bimbingan berterusan dari upline master master yang hebat pengetahuannya. Pendekatan bisnes secara Islamik yang jarang disentuh pada mana-mana medium MLM.

* Telah terbukti berjaya menaikkan taraf hidup khasnya surirumah yang banyak mebantu meringankan perbelanjaan suami suami.

Apa yang best sangat pasal bisnes ni sampai ramai sangat yang daftar jadi ahli Shaklee setiap hari?

- Pendekatan yang berbeza dengan cara MLM zaman dahulu yang hanya nak cari downline sahaja. Tapi kami lebih kepada menjual produk Shaklee itu sendiri.

- Memberi sebanyak mungkin info yang boleh dikongsikan mengenai kebaikan vitamin Shaklee.

- Jaringan ukhuwah yang sangat akrab antara ahli kumpulan perniagaan sehingga sangat mengambil berat antara satu sama lain.

-Tiada paksaan atau kekangan bagaimana anda nak kembangakan empayar perniagaan sendiri, dimana siapa usaha lebih dia yang dapat lebih. Tiada hubungkait dengan keuntungan upline.

-Shaklee menawarkan ganjaran yang sangat banyak dan seronok antaranya 3C iaitu ,  CASH, CAR, COVENTION yang sememangnya wajib diterima oleh ahli Shaklee yang betul betul inginkan kehidupan yang lebih baik

- Cash - Bonus bulanan, bonus naik pangkat, bonus kepimpinan,dan banyak lagi bonus yang Shaklee tawarkan kepada ahli yang aktif.

- CAR - Ganjaran kereta dalam bentuk wang tunai

- CONVENTION - Berpeluang ke konvensyen luar negara, umrah dan lawatan.

Apa yang anda perlukan dalam menjalankan bisnes shaklee ini adalah keinginan yang tinggi untuk berjaya dan hati yang cekal serta tiada alasan untuk melakukannya.
Jika anda ingin berjaya bersama Shaklee.jom join jadi ahli dan saya akan tunjukkan caranya.

HUbungi saya :

Nurul
0126764743
emel: ammarhauu@gmail.com

No comments:

Post a Comment