Saturday 13 July 2013

SEMUA MENGENAI KEBAIKAN ESP SHAKLEE

Video - Nikmati Kebaikan ESP Shaklee

ESP Shaklee memang sangat terkenal dikalangan ibu menyusu, namun ia bukan saja untuk ibu  menyusu, bahkan semua orang boleh menikmati kebaikan ESP Shaklee ini. Jom kita layan vidoe ESP Shaklee.


***jangan lupa click butang SUBSCRIBE

Kandungan Esp Shaklee.

Shaklee adalah syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein yang berasaskan protein soya. ESP Shaklee diiktiraf seluruh dunia kerana ia mempunyai kajian klinikal yang sangat komprehensif serta  memiliki kualiti protein yang tinggi. Kacang soya yang digunakan Shaklee adalah non-GMO ( tidak diubah genetiknya) dimana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Tahukah anda, 850gram bersamaan 1 tin ESP dihasilkan daripada 30kg kacang soya. Wowww.... banyak tuuu. ESP ini mengandungi glycemic index yang rendah dimana ia memecahkan gula dengan perlahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan. Pengekalan paras gula dalam darah sangat penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang.

Kebaikan ESP Shaklee

Banyak sangat kebaikan ESP Shaklee ni jika nak dicerita. Jadi saya kongsi beberapa khasiatnya pada kesihatan ya.

1. Petua Awet Muda
Asid amino penting untuk membina otot, kuku,rambut,darah,dan kulit. Pegambilan ESP setiap hari boleh meningkatkan peluang untuk kelihatan awet muda dari usia sebenar.

2. Baik untuk hormon
Kacang soya adalah satu satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavone dimana fungsinya sama dengan hormon wanita. Merendahkan kolesterol,mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

3. Baik untuk prostat
Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas didalam badan sebelum menukar sel DNA kepada sel kanser. Sangat baik dalam pemulihan pembesaran prostat.

4. Kecantikan kulit.
Merangsang pembentukan semula kulit, mengurangkan kedutan, sebagai ejen anti penuaan , mengembalikan kepejalan otot, mempercepat peyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

5. Pembekal tenaga
Membekal tenaga dan dengan segara dan meningkatkan sistem imun, jadi ia sangat baik untuk kekal bertenaga. mencegah migrain,insomnia dan tekanan.

6. Membaiki Masalah pigmentasi

7. Meningkatkan memori,vitaliti,dorongan seksual dan rangsangan.

Siapa yang boleh amalkan minum ESP ni?

Semua orang boleh menikmati keenakan dan khasiat ESP ni, tapi untuk yang mempunyai masalah buah pinggang saja yang tidak digalakkan.

- Ibu - ibu yang bekerja 
ESP membantu memberi tenaga yang berpanjangan, badan lebih cergas dan aktif.

-Wanita yang nak kuruskan badan - memberi rasa kenyang yang lebih lama.

- Ibu yang menyusukan anak - membantu membanyakkan dan mengekalkan susu ibu.

- Penyakit kencing manis - index glycemic yang rendah melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

- Wanita yang mementingkan kecantikan kulit.

Bagaimana nak order ESP ni

Hubungi saya
Nurul Radhiah : 0126764743
emel : ammarhauu@gmail.com
fb pages : beautymoms
jika anda order hari ini, Insyaallah akan saya uruskan penghantaran esok hari. 








3 comments:

  1. Teringat sorang kawan kata dia masa ngandung amik shaklee.. bertenaga dan larat puasa. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah bole membantu. Sbb mmg ia mknan utk sumber tenaga

      Delete
  2. hahha, sampai habis ESP kat stokis

    ReplyDelete