Monday 18 November 2013

Berhenti Merokok dengan VIVIX Shaklee



Video ini memaparkan bagaimana Vivix Shakee sangat berkesan bagi perokok, dimana ia mampu membuatkan seorang perokok itu tidak mampu menghabiskan walau sebatang rokok.
Ini adalah kerana tindakbalas antioxidant yang sangat kuat untuk menapis dan membuang kesan radikal bebas yang memasuki tubuh.

Fungsi Resveratrol dalam Vivix

Resveratrol yang terkandung dalam Vivix mampu untuk melawan peradangan sel, mengurangkan kerosakan oksidatif dan melawan penuaan yang disebabkan oleh radikal bebas dan pencemaran. Resveratrol juga satu mekanisma yang menguatkan sistem pertahanan tubuh,meningkatkan kekebalan tubuh,mempertahankan kesihatan jantung. Selain itu, ia mampu memperbaiki fungsi otot, fungsi kognitif dan neuro yang sihat. Meningkatkan peredaran darah, dan melancarkan pengaliran darah ke otak. Secara umumnya ia membantu kesihatan menyeluruh dan melambatkan proses penuaan.

Bagaimana Vivix membantu perokok berhenti merokok?


Rajah di atas menunjukkan DNA sorang perokok yang telah rosak akibat dari kandungan rokok seperti Nikotin.

Nikotin menyebabkan DNA rosak dan menjadikan seorang perokok ketagih hingga susah untuk berhenti merokok.

Dalam proses berhenti merokok melalui terapi penggantian nikotin, biasanya akan terjadi withdrawal symptom dimana tubuh sedang berusaha menyesuaikan diri dengan keadaan hidup tanpa nikotin kerana dalam DNA mereka telah terdapat nikotin. 

Namun ia tidak berlaku dalam terapi berhenti merokok dengan Vvivix Shaklee.  Kerana Vivix membantu dengan membuang nikotin yang telah ada pada DNA sel. DNA yang telah tercemar akan dipulihkan kepada keadaan yang lebih baik setelah nikotin dibuang dan hasil akan mendapati perokok akan mengalami keadaan seperti :

- Rasa pahit dan busuk apabila merokok
- Semput dan sesak ketika merokok.

Ini akan menyebabkan perokok akan berhenti merokok dengan sendirinya.
Begitulah hebatnya khasiat tumbuhan yang dicipta Allah S.W.T dalam menyembuh dan mengubati masalah kesihatan manusia. Hanya anda saja yang akan mengalami pengalaman kesihatan yang terbaik jika memanfaatkan nikmat ini sebaiknya.

Barapa Harga Vivix?

Harga Vivix sangat mahal iaitu RM475 penghantaran percuma, tahan sebulan lebih jika penggunaan sekali sehari. Namun apalah sangat jika dibandingkan dengan kos perubatan yang akan anda hadapi di masa akan datang jika kesihatan sekarang tidak diambil berat.

TAPI!!!! Jangan risau.....
Jika anda menghubungi saya, akan saya beri anda harga FANTASTIK khas untuk anda.

Tunggu......


Dapatkan penjimatan dengan pembelian 6 botol Vivix Shaklee hanya pada promosi Vivix Shaklee bulan November 2013 ini sahaja.

VIVIX BUY 6 FREE1 dan anda akan dapat :

  1. Rebate tunai RM200+ pada bulan Disember
  2. Percuma sebotol Vivix
  3. Percuma keahlian seumur hidup
  4. Penghantaran percuma
  5. Konsultasi percuma 
Anda boleh berkongsi pembelian dengan kawan-kawan mahupun saudara mara.

hubungi saya sekarang:
Whatsapp, sms : 0126764743
fb pages : beautymoms
email : ammarhauu@gmail.com


No comments:

Post a Comment