Sunday 24 November 2013

VITAMIN UNTUK KULIT CANTIK

Teks : Beautymom

Setiap wanita sudah tentu mengimpikan memiliki kulit yang cantik, gebu dan mulus. Namun lambakan produk kecantikan yang dijual kadangkala hanya mendatangkan kesan yanng kurang sihat pada kulit, dan hampir semuanya hanya tertumpu pada kulit wajah sahaja. Kecantikan yang terbaikk adalah yang lahir dari dalam sehingga ianya dapat dilihat sehingga luaran.
Terdapat pelbagai vitamin yang disyorkan untuk membantu kulit menjadi lebih elok tekstur nya dan lebiih sihat dan cantik. Di sini saya kongsikan 3 vitamin yang sangat sesuai untuk memperbaiki kesihatan kulit dan juga kesihatan dalaman, barulah sekali gus kesihatan dalaman akan terpancar di wajah bukan.

3 Jenis Vitamin Untuk Kulit Cantik

VIDEO - Set Kecantikan Kulit Shaklee

* jangan lupa SUBSCRIBE ya
  1. VITAMIN C
Dari sudut kesihatan 

Vitamin C mampu memerangi kanser memandangkan ianya adalah sejenis antioxidant yang kuat dan merangsang pengeluaran Tcell untuk melawan sel-sel kanser dan membuang bahan kimia berbahaya dari tubuh dengan sangat berkesan. Vitamin C juga mampu menghalang radikal bebas dari diserap oleh tubuh.

Ianya dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, menghalang pendarahan dalaman,masalah skurvi dan hidung berdarah. Paling bagus Vitamin C mampu menguatkan imun tubuh seseorang.

Dari sudut kecatikan

Vitamin C merangsang pembentukan kolagen, mengikat rangkaian kolagen dalam tubuh. Kolagen terdapat pada tisu-tisu tubuh, gusi, kulit dan tulang rawan. Oleh sebab itu ia sekaligus dapat melambatkan proses penuaan.

Untuk mendapatkan kulilt yang lebih cerah, tona kulit sekata, kulit lebih gebu, flawless, tiada jeragat, amalkan mengambil sebiji Vitamin C setiap hari.


2. Vitamin E

Dari sudut kesihatan

Vitamin E mampu melindungi jantung, meningkatkan kolesterol sihat HDL,mengurangkan tekanan darah, melindungi sel darah merah,dan menghalang platlet darah melekat ke dinding arteri.

Sejenis antioxidant yang agak kuat dan berkesan melawan kanser, dapat mengukuhkan sistem imun tubuh, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas, melambatkan pertumbuhan tumor dan banyak lagi.

Dari sudut kecantikan

1 kapsul Vitamin E membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut dan garis halus di wajah,memulihkan tekstur kulit, tona muka, mengurangkan kesan parut.


3. Vitamin B Complex

Dari sudut kesihatan

Menukarkan makanan kepada tenaga, melawan tekanan, mengurangkan keletihan,mencegah anemia dan memastikan perjalanan darah lancar.

Dari sudut kecantikan

B Complex akan berfungsi melancarkan aliran darah, jika aliran darah itu lancar, maka urat- urat yang terdapat di tubuh tidak bermasalah untuk berfungsi dengan baik, dan kesannya akan nampak jelas di wajah di mana wajah akan kelihatan lebih berseri dan segar.

Testimoni Pengguna SetKecantikan  Kulit Shaklee

Beautymom

Jika anda adalah bakal pengantin, setiausaha, ataupun seorang yang inginkan kesihatan dalam selari dengan luaran, Set Kecantikan Kulit Shaklee ini adalah yang sangat sesuai.

Jangan malu , jangan segan hubungi saja saya dan anda akan saya layan sebaik mungkin. PERCUMA konsultasi (after sales service)

Nurul
0126764743
fb pages : beautymoms
emel : ammarhauu@gmail.com





No comments:

Post a Comment