Wednesday 18 January 2012

VITAMIN E RAWAT CEDERA RINGAN

Jumaat lepas sewaktu saya menjemput kedua anak saya di task, saya amat terkejut melihat anak saya yang kecil Amsyar dengan tepi dahi benjol dan agak luka.

Bila ditanya kepada cikgu kenapa, jawapan cikgu, Amsyar jatuh.

Aduhh.. Luluh hati saya tengok. Bila saya tanya dah tuam, cikgu kata dah sapu minyak gamat. Kire ok la, jawapan yang boleh diterima.

Tapi saya masih tidak puas hati, kenapa boleh dibiarkan bayi yang baru belajar berdiri, dibiarkan berdiri sendiri?

Malah saya tgk cikgu melebihkan bayi yang suka merengek, tak boleh ditinggal. Berbanding dengan Amsyar yang independent.

Perasaan tidak puas hati melarut hingga ke rumah. Namun suami saya berkata, alhamdulillah dia hanya cedera luaran shj, tidak libatkan dalaman yang menyebabkan kecederaan teruk.

Inisiatif saya, sebaik sahaja sampai rumah, saya segera sapukan Vitamin E dan alhamduillah setengah jam selepas itu bengkak pun surut, tiada lagi kebiruan di dahi, parut pun dah kecut.

Barulah saya faham pentingnye kegunaan vitamin e ini dimasa-masa kecederaan begini.

Ianya berfungsi mencegah kerosakan sel
Menjadi bahan penting dalam sistem perlindungan dan menjdikan badan lebih berkesan menghalang jangkitan.
Baik untuk kulit, melindungi, kulit yang cedera dari menjdi lebih teruk lagi.

Ni saya post gambar dahi Amsyar


Boleh kate magic jugak la. Afer 3day dh ok, kering, n keruping pun tanggal sendiri. Kulit die tiada kesan parut pun.

Ini adalah testimoni saya menggunakan vitamin e kepada keluarga saya sendiri.

Tujuan saya kongsikan adalah untuk mengajak ibu bapa lebih peka terhadap jagaan anak anda di taska dan pentingnya vitamin e itu sendiri.

So sesiapa yang nak prepare vitamin c ini di rumah, bolehla pm saya, or sms 0126764743
Untuk keterangan lanjut.

Konsultasi PERCUMA juga akan saya berikan kepada anda before and after sales.

No comments:

Post a Comment