Saturday 19 January 2013

Shaklee Vitamin E Tingkatkan Kualiti Air Mani



beautymom





Wahh, mesti kaum Adam suke bile tengok tajuk entry ni ya. Lebih-lebih lagi dari kaum Hawa pula yang buat entry ni. Tak kisah la, apa pun, kita kongsi pengetahuan dan ilmu sama-sama khasnya untuk kerukunan dan keharmonian rumahtangga. Tak gitu?

Ok sebelum tu kita lihat dulu manfaat Shaklee Vita-E Complex ni.

Dibuat dari minyak soya organik, minyak biji gandum, diekstrak d-alpha tocopheryl,d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin e (alpha,beta,gama,delta) dan kalau nak tahu ia adalah satu-satunya vitamin e yang paling lengkap dipasaran.

Apakah Fungsi Vita-E Complex ini  :

  • Melindungi jantung - Pengambilan harian 800IU vitamin e adalah untuk janatung yang sihat. Ia melindungi sel darah merah bagi mengekalkan keasidan lipid.Meningkatkan HDL kolesterol, mengurangkan tekanan darah dan juga membantu menghalang penyakit jantung.
  • Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif - Kajian telah mendapati vitamin e mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Orang lelaki  yang mengambul 600IU - 800IU vitamin e sehari mampu meningkatkan jumlah sperma mereka.
  • Antipenuaan - 1 kapsul vitamin e seharimampu melambatkan penuaan, kurangkan kedutan di wajah, garis halus,parut, jerawat,pigmentasi. Memulihkan tekstur kulit, muka, dada dan otot peha.
  • Antioksidan yang kuat - vitamin e merupakan antioksidan yang sangat kuat dan ia berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, melambatkan tumor,mengurangkan kesan radikal bebas,mempernaiki masalah katarak.
  • Kelestarian tenaga - Meningkatkan kelestarian seksual dengan membekalkan oksigen yang lebih.
  • Memperbaiki arthritis - meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah,merawat bahu kejang,pening, buasir, sakit sendi.
Terdapat kajian yang melibatkan 690 lelaki tidak subur yang menerima tambahan selenium dan vitamin e untuk sekurang-kurangnya 100 hari.
Hasil kajian mendapati  :
- 52% - Meningkat mobiliti sperma dan morfologi
- 37% - Kehamilan secara spontan -ini berlaku kepada isteri mereka
- 11% - tiada keputusan - kemungkinan mereka mempunyai masalah lain.

Kesimpulan - tambahan selenium dan vitamin e boleh meningkatkan kualiti air mani dan mempunyai kesan bermanfaat pada kesihatan khasnya pada keatifan sperma.
Jadi sudahkah anda periksa anda punyai masalah sperma kurang berkualiti?
Periksa dulu dan dapatkan Shaklee Vitamin e ini untuk kesihatan anda juga.
Walaupun saya wanita tapi saya juga amalkan vita e ini..

pm,sms,whatsapp - 0126764743




No comments:

Post a Comment