Tuesday 25 June 2013

SHAKLEE ESP DAN MEALSHAKES BANTU CERGAS DI BULAN PUASA

Bulan yang dinanti oleh Umat Islam bakal tiba tak lama lagi. Jadi apakah persiapan menjelang puasa anda semua? Dah tentu seronok, saya pun begitu. Bagi kanak-kanak yang baru belajar berpuasa dah tentu ada yang teruja dan dah tentu ada yang banyak karenah. Tapi tak apa itu semua pelajaran.

Bulan puasa memang bulan merehatkan badan khasnya sistem penghadaman, namun jangan lupa, yang rehat pasti rehat, yang kotor sudah tentu perlu dibuang iaitu toksin dalam badan yang dah tersimpan lama.

Bagaimana Shaklee ESP dan Mealshake Bantu Cergas Di Bulan Puasa?



- Keduanya ini adalah sumber protein lengkap, dimana tubuh memerlukan protein untuk memperbaiki dan melindungi sel dari rosak.

- Sumber tenaga segera yang sangat unik. Hanya minum segelas campuran Shaklee ESP dan Mealshake dan ambil kurma 2 atau 3 biji, anda akan merasa kenyang tanpa perlu mengambil hidangan berat sewaktu berbuka.

-Bukan saja sebagai pembekal tenaga untuk beribadah dimalam hari, namun untuk bekerja dan berpuasa disiang hari.

- Sangat sesuai untuk anda yang bermasalah gastrik. Mengikut pengalaman saya, kali pertama mengamalkan 2 minuman ini sewaktu berbuka dan bersahur, saya tidak lagi mengalami masalah gastrisis, perut juga tidak meragam dan selesa.

- Mampu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung. Walupun dibulan puasa namun semua ini perlu diambil berat, kadangkala bila berbuka ramai yang memulakan dengan makanan yang tinggi kalori dan kolesterol.

-Ia juga sangat membantu membaiki dan menguatkan memori khasnya pada anak anda yang menghafal Al Quran.

Oleh itu jom kita manfaatkan bersama nikmat beribadah di bulan Ramadhan ni semaksima yang mungkin dengan kesihatan yang sangat baik.

Jangan lupa hubungi saya sekarang untuk mendapatkan harga yang sangat FANTASTIK!!!

Nurul
0126764743
fb pages : beautymoms
emel : ammarhauu@gmail.com

No comments:

Post a Comment